fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg!




Hei!

Navnet er Isabell, går i Design & Håndverk på Bjørkelangen!
Jeg kommer til å bruke denne bloggen til skole arbeid og bare det!
Jeg kommer helt sikker til å legge ut flere bilder og andre oppgaver;)

men det kommer ikke før seinere;)