Delmann's Skoleblogg
Bloggarkiv
►
2009
(5)
►
januar
(5)
▼
2008
(2)
►
november
(1)
▼
september
(1)
Mitt første innlegg!
Om Delmann vel;P
Isabell
Vis hele profilen min
fredag 26. september 2008
Mitt første innlegg!
Hei!
Navnet er Isabell, går i Design & Håndverk på Bjørkelangen!
Jeg kommer til å bruke denne bloggen til skole arbeid og bare det!
Jeg kommer helt sikker til å legge ut flere bilder og andre oppgaver;)
men det kommer ikke før seinere;)
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)