onsdag 28. januar 2009














Disser øredobbene likte jeg ikke, de så rotete ut, og

ser ut som de små bitene er kastet oppå hverandre+ at

fargene ikke er fine sammen, de er så dystre.









dette kjedet var veldig pent, det var pent satt i sammen, og

fargene passer bra i sammen, det passer også til alle folk i alle

aldre.

enkle fine øredobber.

To Photoshop oppgaver!


Photoshop!
Vi fikk en oppgave som heter "meg oppgaven" som vi skulle lage et helt bilde, med flere små bilder av oss selv! vi måtte også lage en ramme som vi skulle ha på bildet.
når vi var ferdig med den første oppgaven, så fikk vi utdelt en ny oppgave som het "Filter" denne oppgaven gikk også ut på å laste opp et noen bilder av oss selv, og forandre bildene ved hjelp av filter.




Refeleksjonsnotat
Jeg har lært hvordan man lager og dekorerer glass, jeg «lagde» fat av glass og dekorerte det, da lærte jeg hva man bruker til å pynte/dekorere på glasset og på hvilken måte det kan gjøres på.
Jeg har lært det med skisser, at selv om det er skisser så kan det se bra ut og at å bruke farger gir ekstra poeng og god stemning, da beskriver skissene
selve oppgaven bedre.
Jeg kunne hatt mer en det jeg hadde og skissene kunne vært bedre også det med arbeidstegning kunne jeg jobbet bedre med.
Jeg kommer nok til å tenke anderledes i fremtiden, men jeg tenker også at her måtte vi lage bord ting av leire osv, vis jeg kunne ville jeg gjort ting anderledes og lagd ting anderledes. Og det kan være anderledes å virkelig dekke et bord på for eksempel en restaurant, da ville jeg ta ting litt mer alvorlig.



Isabell Delmann
1DHB.

torsdag 22. januar 2009

Bord dekk deg oppgaven! Ferdig :)

I dag så var "Bord dekk deg" oppgaven ferdig, og alle skulle vise fram slutt produktene sine. Det vil si alt skulle dekkes på et bord og vises frem. Det var en veldig spennende og morsom oppgave, kunne godt hatt flere lignende oppgaver:) Jeg blei veldig fornøyd med det jeg hadde jobbet med, og jeg syns alle hadde gjort en bra innsats ;)

tirsdag 20. januar 2009



Bord dekk deg !
Mitt valg og Stemningen.
Til oppgaven Bord dekk deg har jeg valgt å ha en vinter stemning! Stemningen er da kald med samtidig glad siden jeg har valgt blå som hoved farge. Jeg valgte å ha denne stemningen for jeg så mange muligheter da jeg kom på dette. Det er også litt første Desember stemning siden det er en tid som jeg ser fram til og for glede av, og det passet veldig bra med vinter.

Her er adressen til bildet dere kan se øverst her:
http://bilder.vgb.no/16763/3col/img_4783fabfb7dee.jpg

tirsdag 4. november 2008


Vi jobber med et punkt og to punts oppgave, FP er det samme som forsvinnings punkt og H er det samme som Horisontal.

fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg!




Hei!

Navnet er Isabell, går i Design & Håndverk på Bjørkelangen!
Jeg kommer til å bruke denne bloggen til skole arbeid og bare det!
Jeg kommer helt sikker til å legge ut flere bilder og andre oppgaver;)

men det kommer ikke før seinere;)