tirsdag 20. januar 2009



Bord dekk deg !
Mitt valg og Stemningen.
Til oppgaven Bord dekk deg har jeg valgt å ha en vinter stemning! Stemningen er da kald med samtidig glad siden jeg har valgt blå som hoved farge. Jeg valgte å ha denne stemningen for jeg så mange muligheter da jeg kom på dette. Det er også litt første Desember stemning siden det er en tid som jeg ser fram til og for glede av, og det passet veldig bra med vinter.

Her er adressen til bildet dere kan se øverst her:
http://bilder.vgb.no/16763/3col/img_4783fabfb7dee.jpg

Ingen kommentarer: