onsdag 28. januar 2009














Disser øredobbene likte jeg ikke, de så rotete ut, og

ser ut som de små bitene er kastet oppå hverandre+ at

fargene ikke er fine sammen, de er så dystre.









dette kjedet var veldig pent, det var pent satt i sammen, og

fargene passer bra i sammen, det passer også til alle folk i alle

aldre.

enkle fine øredobber.

Ingen kommentarer: