
Disser øredobbene likte jeg ikke, de så rotete ut, og
ser ut som de små bitene er kastet oppå hverandre+ at
fargene ikke er fine sammen, de er så dystre.

dette kjedet var veldig pent, det var pent satt i sammen, og
fargene passer bra i sammen, det passer også til alle folk i alle
aldre.

enkle fine øredobber.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar