torsdag 22. januar 2009
Bord dekk deg oppgaven! Ferdig :)
I dag så var "Bord dekk deg" oppgaven ferdig, og alle skulle vise fram slutt produktene sine. Det vil si alt skulle dekkes på et bord og vises frem. Det var en veldig spennende og morsom oppgave, kunne godt hatt flere lignende oppgaver:) Jeg blei veldig fornøyd med det jeg hadde jobbet med, og jeg syns alle hadde gjort en bra innsats ;)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar