
Photoshop!Vi fikk en oppgave som heter "meg oppgaven" som vi skulle lage et helt bilde, med flere små bilder av oss selv! vi måtte også lage en ramme som vi skulle ha på bildet.
når vi var ferdig med den første oppgaven, så fikk vi utdelt en ny oppgave som het "Filter" denne oppgaven gikk også ut på å laste opp et noen bilder av oss selv, og forandre bildene ved hjelp av filter.

1 kommentar:
Du kan jobbe litt mer med refleksjonsnotatet ditt, med mer utfyllende tekst. Fine bilder fra PhotoShop, du kan se om det vil passe bedre med andre størrelser el annen plassering på selve bildene.
Legg inn en kommentar