Delmann's Skoleblogg
Bloggarkiv
►
2009
(5)
►
januar
(5)
▼
2008
(2)
▼
november
(1)
Vi jobber med et punkt og to punts oppgave, FP er ...
►
september
(1)
Om Delmann vel;P
Isabell
Vis hele profilen min
tirsdag 4. november 2008
Vi jobber med et punkt og to punts oppgave, FP er det samme som forsvinnings punkt og H er det samme som Horisontal.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)