Refeleksjonsnotat
Jeg har lært hvordan man lager og dekorerer glass, jeg «lagde» fat av glass og dekorerte det, da lærte jeg hva man bruker til å pynte/dekorere på glasset og på hvilken måte det kan gjøres på.
Jeg har lært det med skisser, at selv om det er skisser så kan det se bra ut og at å bruke farger gir ekstra poeng og god stemning, da beskriver skissene
selve oppgaven bedre.
Jeg kunne hatt mer en det jeg hadde og skissene kunne vært bedre også det med arbeidstegning kunne jeg jobbet bedre med.
Jeg kommer nok til å tenke anderledes i fremtiden, men jeg tenker også at her måtte vi lage bord ting av leire osv, vis jeg kunne ville jeg gjort ting anderledes og lagd ting anderledes. Og det kan være anderledes å virkelig dekke et bord på for eksempel en restaurant, da ville jeg ta ting litt mer alvorlig.
Jeg har lært hvordan man lager og dekorerer glass, jeg «lagde» fat av glass og dekorerte det, da lærte jeg hva man bruker til å pynte/dekorere på glasset og på hvilken måte det kan gjøres på.
Jeg har lært det med skisser, at selv om det er skisser så kan det se bra ut og at å bruke farger gir ekstra poeng og god stemning, da beskriver skissene
selve oppgaven bedre.
Jeg kunne hatt mer en det jeg hadde og skissene kunne vært bedre også det med arbeidstegning kunne jeg jobbet bedre med.
Jeg kommer nok til å tenke anderledes i fremtiden, men jeg tenker også at her måtte vi lage bord ting av leire osv, vis jeg kunne ville jeg gjort ting anderledes og lagd ting anderledes. Og det kan være anderledes å virkelig dekke et bord på for eksempel en restaurant, da ville jeg ta ting litt mer alvorlig.
Isabell Delmann
1DHB.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar