fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg!




Hei!

Navnet er Isabell, går i Design & Håndverk på Bjørkelangen!
Jeg kommer til å bruke denne bloggen til skole arbeid og bare det!
Jeg kommer helt sikker til å legge ut flere bilder og andre oppgaver;)

men det kommer ikke før seinere;)

5 kommentarer:

Ingrid sa...

Fin side, Isabell.

veavan1dhb sa...

Hællaaa isabell baby<33
Skjer a? Skal vi snakke om det? hahah.. Fin side, keep up the good work ..xD <3

Anonym sa...

Nice blogg :)

Yo people sa...

Du er så pen snuppa<3

Isabell sa...

Takk Takk folkens :p Dere har alle fine blogger;) Prekas <3